Polityka Prywatności
WTB System sp. z o.o. sp. k.
Niniejsza Polityka Prywatności dotyczy przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem strony internetowej: http://wtbsystem.pl („Strona Internetowa”) oraz wybranych pozostałych aspektów działalności WTB System sp. z o.o. sp. k.
I. Administrator danych
Administratorem Państwa danych osobowych jest WTB System sp. z o.o. sp. komandytowa z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Michała Śniegockiego 24 (52-414), zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000619566, NIP: 894307903, dalej: „WTB” lub „Administrator”).
Kontakt z Administratorem jest możliwy za pomocą e-mail: biuro@wtbsystem.pl, a także listownie na wskazany powyżej adres siedziby.
II. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w następujących celach:
- Utrzymywanie kontaktu i udzielanie odpowiedzi, w tym na pytania zadane poprzez formularz kontaktowy
Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celach utrzymywania kontaktu i odpowiedzi na Państwa zapytania, w tym te przesłane za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego na Stronie Internetowej. W tym celu będziemy przetwarzać w szczególności Państwa imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, informacje zawarte w treści wiadomości / zapytania.
Podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit f) RODO, czyli niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionych celów WTB polegających na utrzymywaniu z Państwem kontaktu. - Zawieranie i realizacja umów
Będziemy przetwarzać dane w celu zawarcia z Państwem umowy, a następnie w celu jej realizacji. W tym celu będziemy przetwarzać w szczególności Państwa imię, nazwisko, nazwę firmy, numer PESEL, NIP lub REGON, adres, adres e mail, numer telefonu, informacje o szczegółach zawartej umowy i sposobach jej realizacji.
Podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit b) RODO, czyli niezbędność przetwarzania do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań, na Państwa żądanie, przed zawarciem umowy. - Realizacja obowiązków wynikających z przepisów prawa
W związku z zawarciem umowy przepisy nakładają na nas określone obowiązki, w
szczególności obowiązki podatkowe. Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celu wypełnienia tych obowiązków. W tym celu możemy przetwarzać informacje o Państwa imieniu, nazwisku, nazwie firmy, numerze PESEL, NIP, REGON, adresie, danych kontaktowych, informacji o wysokości należności lub innych informacji określonych przepisami prawa.
Podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit c) RODO, czyli niezbędność przetwarzania do realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa. - Przetwarzanie danych członków personelu
Jeśli jesteście Państwo członkami personelu naszego klienta lub kontrahenta, będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celu realizacji umowy zawartej z tym klientem lub kontrahentem. W tym celu możemy przetwarzać Państwa imię, nazwisko, informacje o firmie którą Państwo reprezentują, o stanowisku, adresie e-mail i numerze telefonu.
Podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit f) RODO, czyli nasz prawnie uzasadniony interes polegający na utrzymywaniu kontaktów z personelem klientów / kontrahentów w celu jej realizacji. - Ustalenie, dochodzenie i obrona przed roszczeniami
Możemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, w tym w celu prowadzenia wewnętrznych postępowań wyjaśniających. Zakres danych przetwarzanych w ww. celu będzie zależał od rodzaju sprawy, której dotyczy spór. Mogą to być przykładowo: imię, nazwisko, numer PESEL/NIP/REGON, dane kontaktowe, adres, informacje dotyczące przebiegu współpracy.
Podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit f) RODO (a w przypadku danych szczególnej kategorii art. 9 ust. 2 lit f) RODO), czyli nasz prawnie uzasadniony interes polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obronie przed roszczeniami. - Rekrutacja pracowników
Możemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celu prowadzenia procesu rekrutacji. Zakres przetwarzanych danych i podstawy przetwarzania zawarto poniżej:
a) w zakresie danych określonych w kodeksie pracy jako obowiązkowe, to jest: imienia, nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, podstawą ich przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO i art. 221 § 1 i § 2 kodeksu pracy czyli niezbędność do wykonania obowiązku nałożonego na nas przepisami prawa;
b) w przypadku zamieszczenia przez Państwa w dokumentach aplikacyjnych innych danych niż określone powyżej (podanie takich danych jest dobrowolne i zależy wyłącznie od Państwa), podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO czyli Państwa zgoda. Przesłanie przez Państwa dokumentów aplikacyjnych zawierających ww. dodatkowe dane będzie równoznaczne z udzieleniem przez Państwa zgody na ich przetwarzanie;
c) w zakresie danych o oczekiwanym wynagrodzeniu i dyspozycyjności pracownika podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit f) RODO, czyli nasze prawnie uzasadnione interesy polegające na zatrudnieniu pracownika o oczekiwanej przez nas dyspozycyjności oraz wysokości wynagrodzenia;
d) W przypadku wyrażenia przez Państwa dodatkowej zgody na przetwarzanie danych również do celów przyszłych rekrutacji, podstawą ich przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, czyli Państwa zgoda.
III. Obowiązek podania danych
Podanie Państwa danych osobowych jest dobrowolne. Jeśli jednak zdecydują się Państwo na skorzystanie ze świadczonych przez nas usług, współpracę z nami lub kontakt z nami, przetwarzanie Państwa danych może być konieczne do ich wykonania, przykładowo:
1. w przypadku Państwa danych zbieranych w celu zawarcia lub wykonania umowy jest niezbędne do jej zawarcia i późniejszej realizacji;
2. w przypadku kontaktowania się z nami ich podanie jest niezbędne w celu uzyskania odpowiedzi;
3. w przypadku rekrutacji, ich podanie jest niezbędne w celu oceny Państwa kandydatury.
IV. Okres przechowywania danych
Państwa dane będziemy przechowywać przez następujące okresy:
1. w przypadku danych niezbędnych do zawarcia i realizacji umowy – przez okres jej trwania, a następnie do upływu okresu przedawnienia roszczeń;
2. w przypadku danych niezbędnych do realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa – przez okres niezbędny do ich realizacji;
3. w przypadku danych przetwarzanych do celów rekrutacji – w terminie 3 miesięcy po zakończeniu procesu rekrutacji, a w przypadku danych przetwarzanych do celów przyszłych procesów rekrutacji – nie dłużej niż przez okres1 roku
4. w przypadku pozostałych danych, dla których podstawą przetwarzania są nasze prawnie uzasadnione interesy, dane będą przetwarzane do momentu wniesienia przez Państwa sprzeciwu wobec takiego przetwarzania z wyjątkiem sytuacji, gdy:
- nasze interesy przeważają nad Państwa interesami, prawami lub wolnościami – w takim przypadku dane będziemy przetwarzać dalej, lecz nie dłużej niż jest to niezbędne dla celów przetwarzania;
- potrzebujemy Państwa danych do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń – w takim przypadku dane będziemy przetwarzać do momentu prawomocnego zakończenia postępowania arbitrażowego, sądowego lub egzekucyjnego (jeśli będzie prowadzone).
5. W przypadku gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda – do momentu jej wycofania.
V. Państwa prawa
W związku z przetwarzaniem przez nas Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, jak również prawo do przenoszenia danych.
Przysługuje Państwu również prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych, jeśli została nam udzielona, przy czym skorzystanie przez Państwa z tego prawa nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego do chwili cofnięcia przez Państwa zgody.
Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na przetwarzanie przez nas Państwa danych.
Mają Państwo także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, jakiego dokonujemy ze względu na nasze prawnie uzasadnione interesy (na podstawie art. 6 ust. 1 f) RODO). W takim przypadku nie będziemy mogli dalej przetwarzać Państwa danych, chyba że nasze ważne, prawnie uzasadnione interesy będą przeważać w konkretnym przypadku nad Państwa interesami, prawami lub wolnościami oraz w sytuacji, kiedy będziemy potrzebować Państwa danych do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
VI. Odbiorcy i transfery danych
Możemy przekazywać Państwa dane osobowe firmom, które zapewniają nam usługi hostingu (w tym hostingu strony internetowej), usługi IT, programy księgowe, portalom pośredniczącym w rekrutacji, podmiotom świadczącym usługi pocztowe lub kurierskie, współpracującym z nami radcom lub adwokatom.
Państwa dane osobowe mogą być przekazywane poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego do państw, które Komisja Europejska uznała za zapewniające odpowiedni stopień ochrony danych, w tym w szczególności do USA w ramach programu EU-US Data Privacy Framework. Ponadto, możemy przekazywać te dane również do państw, co do których Komisja Europejska nie podjęła takiej decyzji, przy czym takie przekazanie będzie każdorazowo odbywać się z zachowaniem odpowiednich zabezpieczeń wymaganych przez RODO, w tym na podstawie standardowych klauzul umownych. W celu uzyskania kopii powyższych zabezpieczeń proszę skontaktować się z nami na dane kontaktowe wskazane w pkt I powyżej.
VII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Nie podejmujemy zautomatyzowanych decyzji w oparciu o Państwa dane osobowe.
Privacy Policy
WTB System sp. z o.o. sp. k.
The following Privacy Policy applies to the processing of personal data through the website: http://wtbsystem.pI (hereafter: „Website”) and selected other aspects of WTB System sp. z o.o. sp. k.’s activities.
I. Data Controller
The Controller of your personal data is WTB System sp. z o.o. sp. komandytowa, with its registered office in Wrocław, at ul. Michała Śniegockiego 24 (52-414), registered by the District Court for Wrocław-Fabryczna in Wrocław, VI Wydziat Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego under KRS number 0000619566, NIP: 894307903, hereinafter referred to as: „WTB” or „Controller”).
Contact with the Controller is possible via e-mail: biuro@wtbsystem.pI, as well as via post at the above indicated registered office address.
II. Purposes and legal basis for processing personal data
We will process your personal data for the following purposes:
- Maintaining contact and providing answers, including to questions asked via the contact form.
We will process your personal data for the purpose of contacting you and responding to your enquiries, including those submitted via our contact form on the Website. For this purpose, we will process your name, surname, e-mail address, telephone number, information contained in your message/inquiry.
The basis for the processing is Article 6(1) (f) GDPR, i.e. the necessity of the processing to fulfil the legitimate purposes WTB of keeping in contact with you. - Conclusion and execution of contracts
We will process your data for the purpose of entering into a contract with you and for the subsequent fulfilment of the contract. For this purpose, we will process in particular your name, surname, company name, PESEL number, VAT ID or REGON number, address, e-mail address, telephone number, information about the details of the concluded contract and the ways of its execution.
The basis for the processing is Article 6(1)(b) of the GDPR, i.e. the necessity of the processing for the performance of a contract to which the data subject is a party, or for the taking any action upon your request, prior to the conclusion of the contract. - Fulfilment of legal obligations
The conclusion of the contract imposes certain obligations on us, in particular tax obligations. We will process your personal data to fulfil these obligations. For this purpose, we may process data such as your name, surname, company name, PESEL number, VAT ID number, company ID number, REGON number, address, your personal data and current residence contact information, information on the amount owed or other information regulated by law.
The basis for the processing is Article 6 (1)(c) GDPR, i.e. the necessity of the processing for the performance of legal obligations. - Data processing of staff members
If you are a member of staff of our client or contractor, we will process your personal data for the purpose of fulfilling the contract concluded with that client or contractor. For this purpose, we may process your name, information about the company you represent, your position, email address and telephone number.
The basis for the processing of the data is Article 6 (1)(f) GDPR, i.e. the legitimate interest to maintain contact with the staff of clients/contractors for the purpose of conducting business. - Establishing, investigating and defending against claims
We may process your personal data for the purposes of establishing, investigating or defending against claims, including for the purpose of running an internal investigation. The extent of the data processed for the aforementioned purposes shall depend on the type of case to which the dispute relates. This may include, but is not limited to, your first name, surname, PESEL/NIP/REGON number, contact details, address, information regarding the course of the cooperation.
The basis for the processing is Article 6(1)(f) GDPR (and, in the case of special category data, Article 9(2)(f) GDPR), i.e. our legitimate interest to establish, assert or defend against claims. - Recruitment of staff
We may process your personal data in order to carry out the recruitment process. The scope of the data processed and the grounds for processing are set out below:
a) as regards the data specified as mandatory in the Labour Code, i.e. name, surname, date of birth, contact details, education, professional qualifications and course of previous employment, the basis for their processing is Article 61(c) of the DPA and Article 22(1) § 1 and § 2 of the Labour Code, i.e. the necessity to comply with the obligation imposed on us by law;
b) in the event that you include in your application documents other data than those specified above (the provision of such data is voluntary and depends solely on you), the basis for processing is Article 6(1)(a) GDPR, i.e. your consent. By submitting your application documents containing the above additional data, you will be deemed to have given your consent to their processing;
c) as regards data on the employee’s expected salary and availability, the basis for the processing is Article 6(1)(f) of the GDPR, i.e. our legitimate interests in hiring an employee with our expected availability and salary;
d) If you give additional consent to process your data also for future recruitment purposes, the basis for processing is Article 6(1)(a) GDPR, i.e. your consent.
III. Obligation to provide data
The provision of your personal data is voluntary. However, should you decide to make use of the services we provide, to cooperate with us or contact us, the processing of your data may be necessary for the performance of these services, for example:
1. when contacting us, their provision is necessary in order to receive a reply;
2. w przypadku kontaktowania się z nami ich podanie jest niezbędne w celu uzyskania odpowiedzi;
3. in the case of recruitment, their provision is necessary for the assessment of your application.
IV. Data retention period
We shall retain your personal data for the following periods:
1. in the case of data necessary for the conclusion and performance of the contract, for the duration of the contract and thereafter until the expiry of the limitation period for claims;
2. in the case of data necessary for the performance of legal obligations, for the period necessary for their performance;
3. in the case of data processed for the purposes of recruitment – within 3 months after completion of process of recruitment, and in the case of data processed for purposes of future recruitment processes – no longer than for a period of 1 year
4. in the case of other data for which processing is based on our legitimate interests, the data will be processed until you object to such processing except:
- our interests outweigh your interests, rights or freedoms, in which case we will process the data further, but not longer than is necessary for the purposes of the processing;
- we need your data to establish, assert or defend claims, in which case we will process your data until the final outcome of arbitration, court or enforcement proceedings (if any).
5. where processing is based on consent, until it is formally withdrawn.
V. Rule of law
In connection with our processing of your personal data, you have the following rights: access to data, rectification, erasure, restriction of data processing, as well as the right to data portability.
You also have the right to withdraw your consent to the processing of your data, if it has been given to us, although your exercise of this right will not affect the lawfulness of the processing carried out until you withdraw your consent.
You have the right to lodge a complaint to the President of the Office for the Protection of Personal Data about our processing of your data.
You also have the right to object to the processing we carry out on the grounds of our legitimate interests (based on Article 6(1)(f) GDPR). In this case, we will no longer be able to process your data unless our legitimate interests outweigh your interests, rights or freedoms in a particular case and where we need your data to establish, assert or defend a claim.
VI. Recipients and transfers of data
We may transfer your personal data to companies that provide us with hosting services (including website hosting), IT services, accounting software, recruitment portals, postal or courier services, solicitors or barristers who work with us.
Your personal data may be transferred outside of the European Economic Area to countries that the European Commission has deemed to provide an adequate level of data protection, including in particular the US under the EU-US Data Privacy Framework. In addition, we may also transfer such data to countries for which the European Commission has not made such a decision, and such transfer will always be subject to the appropriate safeguards required by the GDPR, including on the basis of standard contractual clauses. To obtain a copy of the above safeguards, please contact us via the contact details set out in point I above.
VII. Automated decision-making
We do not make any automated decisions based on your personal data.